Yeni Cikan Swatch Erkek Saat Modelleri ve kol saati Çeşitleri


Swatch Erkek Saat Modelleri

Swatch Saat Modelleri

Swatch Marka Saat Çeşitleri

Swatch Saat Türleri

Günümüz Baylarının Kol saati takarken Marka tuttunu olduğunu mutlaka duymuşunuzrur. Ünlü saat markalarının başında gelen ve Ünlü Marka Saatlerinin en popiler ve revaşta olan Kol Saati türlerinden biriside Swatch Saat Markasıdır. Erkek Saatleri nin Bayan Saat lerine göre daha pahalı olduğunu şayet 14 şubat sevgililer günü veya özel günlerde sevdiklerinize bir Hediye Saat almayı düşünüyorsanız hem kaliteli hem su geçirmeyen Swatch saat modelleri ne bakmanızı veya casio SAAT modelleri de swatch saat modellerinden geri kalmayacağını Saat Cesitleri bakımından bol çeşitlerinin olyduğunu belirtmek isterim. Tabiki Saatler erkek saati bayan saati ve çocuk saat markaları olarak çeşit çeşit tür ve markalarda geniş kreasyonu ile piyasadadır. Kol Saati olarak en güzel Hediye Saat bence Swatch Saat türleri ve SWATCH saat modelleri dir. Kol Saatleri nin bir başka markası ise Calvin Klein Saat leridir bu sat markalari Fiyat olarak çık pahalı olduğunu duymuştum. bayan kol saati nin fiyatı ne kadardır nereden nasıl alırım derseniz. Ankara Kızılay büyük saatciler ve YKM de satılmaktadır fiyatını inanın bende bilmiyorum çünkü bende saat kullanmıyorum Saat ihtiyacımı cep telefonundan gideriyorum. erkek kol saatleri ne bir keresinde bakmıştım fiyatı 400-2000 TL arasında idi vede ben almama kararı almıştım o günden bu güne saat almıyorum. Gen güzel Hediye Sevdiklerinize Beğenerek Aldığınız Hediyedir. Sizde Bir Yeni çıkan Swatch Erkek Saati Modelleri ve kol saati Çeşitleri nden birisini Sevdiğiniz birine Hediye edersiniz. Hediyeleşmek Sünnetmiş. Peygamber efendimizde Hediyeleşmeyi Tavsiye edip önermiştir. Mutlu Kalın Hoşcakalın.

Yorumlar

  1. klasik kol saatlerinden vazgeçmem.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel saatlermiş gerçekten ya. Ben de geçen gördüm Cardfinans Go karta Swatchta 8 taksit imkanı varmış. Bi tane seçsem burdan güzel lacak yakın zamanda almayı düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. 2010 yılında yeni çıkan swatch saatleri fiyatları varmı bilen.

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım gerçekten saatlere. ama insan şöyle kımıl kımıl, ilginç saatler arıyor.

    şu sayfanızdaki gibi:

    http://yenimoda.blogspot.com/2010/07/swatch-saat-modelleri-swatch-bayan.html

    he bi de kolye-saat ler oluyor, onları biz erkekler takamıyoruz tabi:D sinir oluyorum erkek aksesuarlarının çeşit azlığına:( halbuki bakın ne güzel kız saatleri var:

    http://flort.weebly.com/2/post/2011/02/her-ynyle-bayan-saatleri.html

    YanıtlaSil
  5. 2011 erkek saat modelleri ve fiyatları da verin lütfen.

    YanıtlaSil
  6. swatch ın bir erkek saati modeli var ama fiyatı hakkında birşey göremiyorum. yardımcın olun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder