2009 Abiye Modelleri Abiye Cesitleri ve Abiye resimleri


Yeşil Renkli Abiye Modelleri ve fileli etekli abiye modelleri

Boyundan tek iple askılı Abiye Modelleri ve Yırtmaçlı abiye Modelleri

Yeni sezon abiye modelleri ile karşınızdayız. 2008 yılına göre 2009 yılında daha canlı ve daha güzel şik ve narin elbise modası baş göstermiştir. 2009 elbise modelleri ni bir önceki konularda vermiştim ama şimdi ise 2009 modası abiyelerle karşınıza çıkmaya karar verdim. 2009 yaz kreasyonu abiyeler ve elbiselerle canlanan sokaklara ve gece mekanlarına bu 2009 abiye modelleri ni giyen bayanlar dahada renk ve katacaklardır. 2009 elbise modası tabiki 2009 elbise modelleri ile çok cazip fiyat aralıklarında seyir ediyor diyemem çünkü abiye fiyatları oldukça pahalı benim bildigim. Kaç lira derseniz inanın bende son 1 yıldır almadım bu tür elbiselerden. Bende sizler gibi 2009 modası olan bu abiye leri internet siteleri olan bilmem ne .com lardan kakip ediyorum. Ama şunu söyleyimsizlereki Mezuniyet abiye modelleri ni önceki konuda vermiştim hatırlarsanız. Bu konumdada o elbise modelleri ne yakın canlı ve şik renklerdeki Çeket ve etek modelleri ile mezuniyet gece elbiseleri nin Fotoraflarını sundum çünkü sizlere değişik bir fikir verir düşüncesindeyim. mezuniyet kıyafetleri mavi sarı ve siyah renklerde olması benim açımdan tercih renkleridir. Bu yaz modası olan Yazlık Abiye ve yazlık Elbise modasını ankarada satan mağzalar ve istanbulda satan mağzalarda bulabileceksiniz. Konyada aramayın sakın derim çünkü orda Setettürlü abiye Bulabilirsiniz umarım. Uzun kollu abiye Modelleri ne bakan bayan arkadaşlar Setrems mağzasında bulabileceklerdir. DekolteAbiye Modellerini ise her mağzada bulabilirsiniz buna eminim. Fazla dekolte abiye giyinmenizi tavsiye etmem. niçin derseniz siz anlarsınız. :(

Yorumlar

  1. En yeni abiye modelleri bunlarmı benim entareler bunlardan daha güzel walla

    YanıtlaSil
  2. 2010 yazlık abiye modelleri ve fiyatı kaç lira bide yazarmısınız.

    YanıtlaSil
  3. daha şık modeller bekliyoruz

    YanıtlaSil
  4. bi telefon numarası versenizde bizde hangi elbise nerede bilsek bulamıyoruz nerde olduğunu siyah belinde altın kemeri olan boynundada altın kemeri olan elbise nerede acil öğrenmek istiyoruz ne kadar olursa olsun vericez

    YanıtlaSil
  5. bu elbiseler nerede satlıyor bide onu bulsak eğer biliyorsanız kujuk_perii@hotmail.com adresine yollayın

    YanıtlaSil
  6. nerde olduğunu bilsek birde daha iyi olacak eğer bi bilginz olursa kujuk_perii@hotmail.com adresine yollayın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder