MSN sifresi nasıl Degisir Resimli anlatim MSN sifre degistirmek


MSN Şifresi Değiştirme Hotmail com şifresi nasıl değişir sorusuna burda yanıt bulacaksınız.
Bir çok Forumda bloglarda ve web sitesinde ve mail haber gruplarındayayınlanan ve merak edilen MSN Şifresi Nasıl Değiştirilir, MSN Parolası Nasıl Değiştirilir?, Msn de şifre nasıl değiştirilir, messenger şifresi nasıl değiştirilir, msn adresindeki şifre nasıl değiştirilir, msn şifresi nasıl değiştirilir?, live msn şifresi nasıl değiştirilir, messenger şifre nasıl değiştirilir. şeklinde sorularla dolu.

Şifrenizden çekiniyormusunuz Msn hacklemek diye millet yargara yapıyor pekiii siz ne yapacaksınız sürekli msn şifrenizi değiştirmeniz lazım ama tabiki bildiğiniz bir şifre yani nutmayayavağınız Msn şifresi değiştirmek için Öncelikle BURADAN Giriş yapmanız gerekmektedir. Sonra çıkan oturum açma ile ilgili bilgileri yazdıktan sonra karşınıza şifre değişitirme bölümü açılacaktır. Burdanda eski şifreniz 2 kez yeni şifrenizi girmenizi isteyecektir. İşlemleri bittikten sonra ise yeni şifreniz ile MSN nizi kullanıma başlayabilirsiniz.

Evvet hotmail.com adresine girerek oturumunuzu açın sağ yukarı kısımda yazılı bulunan seçenekler bölümünüı tıklayınız ayarlarbölümünden kişisel bilgilerinizi düzenleyip şifrenizi veya diğer bilgilerinizi değiştirebilirsiniz. Sevgiyle kullanın güzel günlerde haberleşim. :)

Yorumlar

  1. şifremi değiştirdim fakat yenisini bulamıyorum

    YanıtlaSil
  2. Msn nasıl hacklenir msn şifresi çalmak istiyorum hacker olmak istiyorum msn şifresi çalan proğram varmı varsa indir mek istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. msn şifresi hackleme programları varmı benimkini çaldılarda nasıl çaldılar merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. msn şifresi değiştirme yapamadım hotmail şifresi nasıl değişir bilen varsa anlatsın.benim msn şifresi nasıl kırılır onu bilmiyorum msn şifresi nasıl değişiyor sa anlatın lütfen.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder