Arow Ayakkabi modelleri AROW Ayakkabi Çeşitleri


Arow Ayakkabı Modeli Kahverengi renkli

Kemerli Arow Ayakkabı Türleri

Kurdeleli Topuklu Arow Ayakkabı Modelleri

Arow Ayakkabı Modellerinden en güzel olanları sizlere derledim. AROW 2009 sonbahar kış ayakkabı modelleri olarakta kullanılan bu Arowz Ayakkabı Türleri yeni sezonda yeni çıkan en yeni şık ve güzel tasarımlı cağdaş cizgili 2009 yılı ilkbahar yaz sezonu yeni kreasyonlarınıda sizlerle paylaşacağım inşallah. Arow ayakkabı modası oldukca eski bir geleneğin alt yapısını oluşturduğununu hepiniz biliyorsunuzdur. Sağlıklı bir ayakkabı isterseniz iste size avon modelleri. Hem topuklu arow ayakkabılar hem terlik tipi arow modelleri en çok satılan yazlık ayakkabı türlerindendir. arow bayan ayakkabıları olarak verdiğim bu modeller benimde en beğendiğim modellerdendir. Arow ayakkabıları hem erkek hemde bayan seri üretimi yapıyor fakat fiyatı ve nerde satılıryor derseniz inanın bende araştırma yapmadım heniz, ama isteyen varsa 2009 arow ürün fiyatlarını hem istanbul mağzaları hemde ankara mağzalarını araştırıyım buradan sizlere veririm ama ben biliyorum diyen ziyaretcilerimiz varsa lütfen onlar yorumlar bülümüne yazsınlar. Şimdiden Teşekür ederim.

Yorumlar

  1. Arow ayakkabı çeşitleri çok süper.

    YanıtlaSil
  2. harika ayakkabılar

    YanıtlaSil
  3. 2010 yazlık arow bayan ayakkabı fiyatları nedir.

    YanıtlaSil
  4. harika modeller

    YanıtlaSil
  5. mükenmel ayakkabı modelleri...bu arada ben hikmet kantar

    YanıtlaSil
  6. ayakkabılar harika ama maalesef AROW SATTIĞI ÜRÜNLERİN ARKASINDA DURMUYOR. ürünleri seri sonu indirimine girince kalite güvencesi vermiyor, halbuki ürün aynı ürün. sadece daha ucuz alıyoruz. ben geçen yıl sezon sonu indiriminden aldığım ve bu yıl sadece iki kez giydiğim bir çizmenin derisi döküldüğü için firmaya iade ettim, fakat ürün indirimli alındığı için garanti kapsamında olmadığından bahisle bana iade edildi. tüm bu olanlar akıllara indirimli ürünlerin daha kalitesiz üretildiği şüphesini getiriyor...

    YanıtlaSil
  7. izmit teki magzanızda cidiyet yok çalışanlar lakayıt müşteriyle ilgilenmiyorlar herkez bir havadan çalıyor devamlı müşterisiydim ama artık ugramam saygılar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder