Paspas Ornekleri PASPAS Modelleri ve Yapilisi


Köşeli Passas ÖRnekleri

Papatya Desenli Paspas Modelleri

Kırmızılı Tek güllü Passas Örneği

Klozet Takımı Paspas Örnekleri
Evinizin eşik girişlerini süsleyen paspas örgü türleri özellikle paspas örgü modelleri ile daha canlı ve neşeli bir yuvaya sahip olabilirsiniz. Paspas örgü örnekleri ne bakarak veya örgü video türleri ilede çeşitli videolardan izleyerek öğrenebileceğimiz paspas örgüleri cıvıl cıvıl paspas örgüleri ne siz neden sahip olmayasınız, sizlerinde en doğal hakkı diye düşünüyorum. Paspas örgüsü oldukca basit ve tek başınıza yapabileceğiniz bir modeldir. paspas örme teknikleri klasik ve modelli olarak değişik renklerde ve desenlerde mevcut olup paspas örmek lerinden çıkaramam diyen bayanlar varsa tek tek yapılışını ve yeni çıkan paspas örneği türlerinden paspas örneklerini sizlere verebilirim. Dantel olan türleride mevcuttur fakat el işi el örgüsü paspas lar el yapımı özelliklerini taşıması için göz nuru emek dökülmesi gerekmektedir. Yoksa ördü diye sizde pardon örgü olarak en yeni ve son çıkan türleri inanıyorumki örgü pas pas örnekleri ve modellerinden bazılarını beğeneceksiniz. pas pas örnekleri ve paspas modeli olarak verdiğim bu resimleri umarım beğenirsiniz yok begenmedim bunları diyorsanız daha güzel paspas modellerini sizlerle paşlaşmaya hazırım bu yorumlarınızdan anlayacağım inşallah beğenirsiniz ya beni üzmeyin ne olur güzel yorum yapında. Çünkü paspas örneklerini tek tek şiş işi olanlardan seçme derledim. Şiş örgüsü olan tığ işi örgü modelleri üstteki paspas tığ örgüsünün tüm incelikleri ve yapılışını sizlere verdiğini umuyorum yuvarlak paspas olan ve kareli küşeli paspasıda ben kendim ördüm inşallah sizlerde örersiniz. Sevgiyle kalın.

Yorumlar

  1. tuvalet kapısı önü paspası nasıl örülüyor örme örneklerini vermek isteyen arkadaşları bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bonyo Paspas örtüsü örnekleri olan varsa bana verebilirmi arkadaşlar

    YanıtlaSil
  3. Kapı önü paspas vey aküçük halı da diyebiliriz bundan nasıl örüllür varsa video lu anlatım veya resimli anlatım yapabilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  4. Salon kapı önü paspasları varmı arkadaşlar

    YanıtlaSil
  5. paspas örnekleri nasıl yapılıyor ya..

    YanıtlaSil
  6. paspas örgü modelleri örnekleri çok şirin nasıl örülür video ile gösterseniz dahah iyi olur bence

    YanıtlaSil

Yorum Gönder