Erkek Kol Saati Fiyatlari


Casio Saat Modeli

Spor Kol Saati Modeli

Klasik Resmi Kol saati Modelleri

Elaktronik Kol sati Modelleri


Beşiktaş Erkek Kol saati Modeli

Erkek Kol Saati Fiyatları olarak sizlere bazı marka ve modelin fiyatlarını vereceğim. Bunlar arasında Çok tutulan markalardan olan calvin klein kol saati ve pierre cardin kol saati fiyatını öncelikle vermek istiyorum. Bu markalar euro ve dolar cinsinden türkiyeye giriş yapıldığı için satış yapan bağız magazaların ve toptan satış yapan firmaların fiyatları 250-2500 tl arasında Türkiyede istanbul ve ankaradaki bazı markalarda satıldığını bizzat ben abime almak için gezdiğimde fark ettim. Swatch kol saati ve diesel kol saati nin fiyatlarını araştırdığımda ise daha uçuz olduğunu gözlemledim. Kol saatleri fiyatlarına bakılarak sakın almamanızı öneririm en beğendiğiniz ve beğenilen türlerini yeni çıkan modellerinide bakarak almanızda fayda vardır çünkü bu iş zevk işidir. Lacoste kol saatleri ile tommy hilfiger kol saati satan online satış sitesi olan alisverissaati.com da en uygun olanlarını buldum fakat alamadım neden derseniz momentus kol saati ve esprit kol saatleri satışı yapan mağzalardaki fiyatları en uygun olanlarını bu sitede buldum dediğim gibi alamama sebebim ise bu kadar paramın şimdilik olmaması idi. sizlere tavsiyem seiko kol saati modellerini görmeden saat almaya karar vermeyin. benim gibi cerruti kol saati gider alırsınız sonrada neden başka model almadım diye üzülürsünüz. Saad markaları içnideki en spor modelini ise rolex saat fiyatlarına bakarken gördüm seiko 2009 Erkek Kol Saati Fiyatları ve 2009 Bayan Kol Saati Fiyatları hakkındaki bilgileri sizlerle paylaşmaya çalıştım umarım faydalı bilgiler olur sizler için selamlarımla.

Bazı Adidas Kol saati Fiyatlarını sizlerle paylaşayım
Adidas 10-5041-103 Modeli Saat Fiyatı
Fiyat : 102,64 TL
İndirim Oran : % 30

Adidas 10-5041-102 Modeli Saat Fiyatı
Fiyat : 102,64 TL
İndirim Oran : % 30

CEP SAATLERİ KOL SAATİ Markalarından en Çok Tutulan Markalarını sizlere veriyorum
* ADİDAS SAATLERİ
* MANGO SAATLERİ
* CASIO SAATLERİ
* CERRUTI 1881 SAATLERİ
* CITIZEN SAATLERİ
* ELLESSE SAATLERİ
* +HISLON SAATLERİ
* JEEP SAATLERİ
* LORUS SAATLERİ
* MOMENTUS SAATLERİ
* NACAR SAATLERİ
* ORİENT SAATLERİ
* PİERRE CARDİN SAATLERİ
* PULSAR SAATLERİ
* SLAZENGER SAATLERİ
* TİMBERLAND SAATLERİ
* TIMEX SAATLERİ
* TISSOT SAATLERİ
* QUANTUM SAATLERİ


CERRUTTİ 1881
Dünyada Limitli Üretim Hitman Serisi Dünyada 1881 Adet üretilen ve Bulunan Modelidir.
Kdv Dahil : 753,54 YTL
Kristal Cam
Altın Kaplama Kasa
Kronometre elektronik
Takvim göstergeli
Silikon Kordon sağlıklı
Gece Görünebilir Fosforlu ve yanar ışıklı
Su Geçirmez özellikli
24 Ay Garantili olarak Dünyadaki ender saatlerden birisidir.

Yorumlar

  1. Erkek Kol saat Çeşitleri çok ğüzel bu saatlerin fiyatı nı bilen varmıki.

    YanıtlaSil
  2. yeni çıkan erkek saat modelleri çok güzeller ya

    YanıtlaSil
  3. 2 saat çin mali saatlerdenmi aceba çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  4. çok şık dünyanın en pahalı saatleri hangileri merak ediyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder