Winx Okul Çanta Modelleri Winx Okul Çanta Çeşitleri











wink çantaları özellikle kız çocuklarının en çok tercih ettikleri okul çanta modellerindendir, winx okul çanta modellerı sürüklemeli modellerinin yanı sıra sırt Çanta modelleri ilede winx çanta modelleri zengin bir kreasyonla yeni çıkan çantalarla deri ve kumaşlı penbe renkli fermuarlı winks çantaları olarak öğrencilerin begenisine sunulmuştur. vinks çantaları çeşitleri bazı winks çanta modelleriyle benzeşsede genelde barbie ve spederman tarzı winksli okul çantaları kız çocuğu için kışlık çanta türleri ile bol çeşit ve bol türde piyasadadır. wınks canta modellerı fiyatı nekadardı derseniz bu winx çanta fiyatlarına sakın bakmayın derim çünkü markaya para ödüyorsunuz ben kardeşime sordum 175 Tl dediler. Bende kışlık örgü çanta modeli ve yapılışını öğrendim bir tane kardeşime ördüm. Winx beslenme çantaları olarak ilköğretim ve lise Okul çantası winks modellerinin winksli okul çantası serisinden en beğendiğim benim 2 sıradaki olandı fakat winks cantalar satan istanbul ve ankara mağzalarında çok pahalı buldum o yüzden bende okul için örgülü çanta modellerinden begenerek ördüm sizlerde çanda örmenizi tavsiye ederim.

Yorumlar

  1. Winx Canta Modelleri çok güzel 3 sınıf çinin mı bunlar

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bende isterim bunlardan.. Aşkım Katalog taki yeni sezon trend lere bak sonra alırsın bu modeller den

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bende isterim bunlardan.. Aşkım Katalog taki yeni sezon trend lere bak sonra alırsın bu modeller den.

    YanıtlaSil
  4. Okul Çanta Modelleri Harika ya. :)

    YanıtlaSil
  5. winks okul çanta örnekleri çok güzel.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder