Antika Gramofon Modelleri Gramofon ÇeŞitleri


Pininç işlemeli Gramofon Modeli

Gümüş kaplamalı Gramofon Modeli

Altın Kaplamalı Nostaji Gramofon Çeşidi

Ağır osmanlı Desenli Gramofon Çeşitdi

NoSTALJiDeN HoŞLaNıyorum fakat Antika Gramofon Modeli alacak param yok diyenlere bu yazım ÇALIŞIR VAZİYETTE Kİ VE SES KALİTESİ MÜKEMMEL OLAN bir Antika Gramofon almak istiyorsanız hemen gittigidiyor.com adresine gidin orada bulunan GRAMAFON çeşitlerine bir göz atın derim. Antika Gramofon TAŞ PLAK ları ile birlikte İĞNELERi ve çeşitli parcaları olan pkap kapakları ve 1 adet TAŞ PLAK ları ile satılan bir çok gramofon mevcut. gerçekten çok güzel ürünler gördüm bu ürünlerden sizlerede bir kaç tane paylaşmak istedim. Antika Gramofon fiyatı 250 Tl den başlıyor en pahalı olan gramomon ise benim gördüğüm 10,750 Tl ya satılmakta dir. Ankarada ve istanbulda Antika Gramofon satan yerler mevcut ama ben sizlere online satış yapan internet sitelerini www tavsiye ederim. Kalın sağlıcakla arkadaşlar.

Yorumlar

  1. fiyatı ne kadar fiyatlarınıda verseniz iyi olurdu

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş bunlar

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller...

    YanıtlaSil
  4. süperler gramofonların hastasıyım evimde 20den gramofon var

    YanıtlaSil

Yorum Gönder