www.adidas.com.tr ADIDAS TURKIYE RESMI Web SITESI
adidas@adidas.com Adidas iletişim Mail adresi Turkiye dende ulaşabilirsiniz.
www.adidas.com.tr Adidas Türkiye Resmi internet sitesi olarak biliniyordu ama artık ADIDAS ın com tr uzantili sitesi açılmıyor çünkü www.adidas.com/com/homepage.asp adresine yönleniyor adidas kendi sitesine yönlendirilmiş Adidas ayakkabıları ve adidas ayakkabı modelleri ne buradan bakabilirsiniz çünkü Adidas Türkiye Sitesi olan adidas.com.tr eskiden aktifti ve türk yeniliklerine bakabiliyorduk. şimdi adidas iletişim e-mail adresi olan adidas@adidas.com ilede iletişime gecebilir ve gerekli bilgi isteğinde bulunabilirsiniz. http://www.adidas.com.tr yi sitemiz yenimoda.blogspot.com ailesi olarak bir an önce aktif hale gelmesini arzu ediyoruz. çünkü adidasın ayrı bir türkiye sitesi olmasını arzu ediyoruz.
kampanyaları indirimleri ürünleri defile haberleri basın bültenleri ve yeni sezon katalogları hakkında bilgileri olursa siteniz www kralı olacaktır.
YanıtlaSilwww.adidas.com.tr diye bi site açılmıyor Resmi internet satış sitesi bu değilki amam bilen varmı arkadaşlar.
YanıtlaSilahhh türkiye ahhh yine zavallı yine acınan adidası satan şahışlar yaw bir gün olsun düzgün bi iş yapın yani 80 yılda bir kez düzgün iş budamı çok gelir size ya bir kampanya yaptınız her tarınıza bulaştırdınız eee sizdende bu beklenir dimi yurdum insanı neyse siz hatalara devam edin...
YanıtlaSilARTIK SOYULMAMIZA PARALARIMIZIN GÖZÜMÜZÜN İÇİNE BAKA BAKA ÇALINMASINA,MALININ ARKASINDA DURMAYAN ADİDAS VE ÜNYE ADİDAS BAYİ DERYA GİYİM GİBİ SAHTEKAR FİRMALARDAN ALIŞ VERİŞ YAPMADAN İYİ DÜŞÜNÜN. BEKİR İFÇİ
YanıtlaSiladidasın yeni sezon ürünleri çok hoş.
YanıtlaSilmerhabalar,
YanıtlaSilmersin forum alışveriş merkezinde bulunan adidastan 6 gün önce erkek arkadaşıma hediye etmek üzere eşofman aldım.satıcı arkadaş bana eğer olmazsa değiştirebileceğimi söyledi ve başka beğendiğim bir ürün bulamazsam 1 sene içinde kullanmak üzere bana çek vereceklerini söyledi.ben daha sonra eşofmanı değiştirmek için gittiğimde sonradan oranın müdürü olduğunu öğrendiğim bayan tarafından azarlandım.işi çok yoğun olduğu için o gün sustum fakat bu akşam eşofmanı değiştirmek için gittiğimde uygun bir eşofman bulamadığımdan dolayı çek istedim onlarda böyle birşey olmadığını söylediler.küçük bir tartışma sonunda bana 3 ay içerisinde kullanabileceğim çek verildi.kendini müdür zanneden şu bayandan ve personelinizden şikayetçiyim. ilk önce müşteriye kibar davranmayı ve doğru bilgi vermeyi öğrenmeleri gerekiyor. adidası böyle bir personel çalıştırdığı için kınıyorum..bundan sonra asla adidastan alışveriş yapmayacağım ve bu olayı herkese anlatacağım..
www.adidas.com.tr sitesi ile WWW.ADIDAS.COM.TR arasında ne fark varki biri farklı açılıyor diğeri farkli. :)
YanıtlaSiliyi günler ben iskenderundan bilal 2 ay önce burda bulunan YKM mağazasından aldığım adidas süper star 2 ayakkabısının yanlarda açılma ve deride ufak yırtılmalar olduğu için garantiye yollamıştım fakat kabul edilmedi ve ayakkabının ön burun ve taban kısmı sapsarı olarak geldi hem kabul etmeyip hemde aykkabımı rezil bi şekilde yollamanız inanın beni çok şaşırttı yani adidasın kalitesini düşürecek hareketler bunlar.. cevabınızı bekliorum..
YanıtlaSilarkadaşalr ben kırşehirden adidas markalı spor ayakkabı aldım ama adidasın türkiye temsilciliğine ulaşamıyorum. şikayet edeceğim ayakkabı 1 ay demeden yırtıldı. dükkandan almıştımm. bileniniz varmı aramak isitoyrum dursun bozkurt bilen varsa 05445490833 yolllayabilr mi ?
YanıtlaSilBENDE ADİDAS MADURUYUM.İNSANLARI SOYUYORLAR.DÜNYAKADAR PARA ALIP BOZUK MALLARIN ARKASINDA DURMUYORLAR.5-6 GİYMEYE AYAKKABININ HAŞATI ÇIKIYOR.GÖNDERDİGİMİZDE KULLANIM HATASI DİYORLAR.BİRDE İLGİDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORLAR.MARKALI SOYGUNCULAR.EN İYİSİ EMİTASYONLAR.DAHA SAĞLAM OLUYORLAR.
YanıtlaSilAdidas yetkililerini yaptıkları terbiyesizlikten dolayı kınıyorum garantiye gönderdiğim ayakkabıyı olduğu gibi bide iç kısımın tabanının altını şişirip ayakkabıyı giyilmez hale getirmişler çok büyük terbiyesizlik yaptılar.
YanıtlaSilwww.adidas.com.tr açılmıyor. :)
YanıtlaSilabidas yeni sezon kış ayakkabıları harikaymış
YanıtlaSilbu kadar lanet bi firma arızalı ürün gönderiyoruz işlem yapılmıyor yapılmadığı gibi malımızıda geri alamıyoruz adana real adidas tan lanet olsun sizin gibi firmaya
YanıtlaSilAYAK NUMARAMA UYGUN SPOR AYAKKABASI ALDIM, ANCAK AYAĞIMA VURMASINA RAĞMEN 1 NUMARA BÜYÜĞÜNÜ ALAMADIM. KALİTESİ TAMAMEN BOZULMUŞ VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANLAYIŞLARI SIFIR.BENİM VE AİLEMİN GİYDİĞİ SON ADİDASTIR.
YanıtlaSilayak numarama uygun spor ayakkabı almama rağmen ayaklarımı vurdu.bir numara büyüğü ile değiştiremedim.kalite çök düşmüş ve müşteri/hizmet anlayışı sıfır.bu benim ve ailemin için hiç kullanmadan çöpe attığım son adidas olaçak.
YanıtlaSiladidas.com.tr açılmıyor ardadaşım ya. :(
YanıtlaSilmalatyadan denizuğur kaptan spordan aldığım iki aylık ayakkabı burun kısmında açılma var diyerek götürdüğüm adidas marka ayakkabıya hiç bir türlü işlem yapılmadan bana iade edildi özensiz kullanım diyerek bukadar adi bir ayak kabı ve bukadar memnuniyetsiz bir firma görmedim tüketici haklarına giderek şikayette bulunacağım adidas firmasına yakışmıyor böyle bir davranış
YanıtlaSilBandırma kurtdereli ticaret spor malz. yetkili adidas mağazasından 24/10/10 tarihinde 9 yaşındaki kızıma spor ayakkabı ve eşerfman takımı aldım..spor ayakkabının süs (renkli) içine koyulan bantlarından siyah olanı ters çıktı ve ayakabıya olmadı. mağaza yetkilisi paketten böyle çıktığını ve birşey yapamayacaklarını söyledi..2.konu kızımın 1 kere giydiği eşorfman ın ağa kısmında tüylenme ve aşırı bir şekilde bollaşma (dizlenme ) meydana gelmesinden dolayı mağazaya gittiğimde penyelerde ne yazıkkı bu oluyor firmaya göndersekte hiçbirşey yapmadan geri gönderdiklerini belirttiler.. ben 32 yaşında ve şu ana kadar hiç üstüme adidastan birşey almamış bir kişiyim. bu zamana kadar giydiğim markasız hiç bir eşorfman takımında böyle bir küçülme, bollaşma, dizlenme ve tüylenme inanın görmedim..aynı gün kendime pazardan 20 tl ye , kızımada 101.50 tl ye eşorfman aldım ve ilk seferinde böyle bir şansızlık!!!!!!!!!!!!!!..
YanıtlaSiladidas firmasının yazdıklarımızdan sonra ilgileneceğini tahmin ediyorum..
ismim ilhan-mail:aalo@mynet.com---merhaba ben balıkesir-edremit adidas mağazasından oğluma ayakkabı aldım ve 3 ay sonra ayakkabının önü yırtıldı ve diğerininde yırtılmak üzere olduğunu gördüm.Ayakkabıları ben kontrol ettiğimde içinden dışa doğru bir yırtılma vardı yani dıştan gelen bi darbe yoktu. mağazaya götürdüm verdim ve firma bunu araştırıp size geri dönecekler dediler.ama ben şunu anlamadım ben senelerce adidas markası kullandım ve ayakkkabılar neden 3 ayda yırtılma oldu ve neden hemen yenisini vermedilerde 15 gün sonra değerlendireceklerini söylediler oysa pazardan bile mal alınsa ürün problemliyse hemen değiştiriyorlar.(oğlum 15 gün boyunca terlikmi giyecek?)ayrıca değerlendirme ne demek anlamadım yani negatif anlamda bir değerlendirme olursa çöpemi atacağım yada artık markamı değiştirme zamanı geldimi diyeceğim .BU KONUDA BANA GERİ DÖNER VE YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM SAYGILARIMLA BAŞARILAR DİLERİM.(ürün barkodu:4003428293357-satınalma yeri kodu:1100083 satın alınan kişi metin ışıldak mağaza tel:02663744121...
YanıtlaSilkdz ereğli ayakkabı dünyasından 28.05.2010 tarihinde adidas yürüyüş ve koşu ayakkabısı satın aldım ürün 5 ayını doldurmadan sol ayak üssten yırtıldı mağazaya götürdüm arkdaşlarında yukarıda yazdığı gibi araştırılıp dönecekler dediler iyi güzel döndüler gönderdiğim gibi geri gönderdiler hiç bir işlem yapmadan.bundan sonra değil adidas giymek kapımın önünden bile geçirmem.
YanıtlaSilKamil Köse diyor ki:
YanıtlaSil16/12/2010, 02:08
Ben Uşak YALI SPOR Adidastan 23.09.2010 tarihinde çocuklarıma 2 tane ayakkabı aldım 2 ay sonra fazla giyilmemesine rağmen kenarları kesilmiş gibi ayrıdı garantisi için götürdüğümde faturasını sordular kredi kartınla aldığım için post cihazı çıktısını ve banka ekstrasını gösterdim kabul etmediler bende ayakkabıları yere çarptım onlara hediye ettim bir dahamı adidastan asla bir iğne almam böylesine isim yapmış bir firmadan bunu beklemezdim müşteri memnuniyeti nasıl oluyor anlamıyorum satarken satıp geçiyorlar müşteri memnuniyeti yok http://www.adidas.com.tr sitesinde bir çok kişinin şikayetlerini okudum hakikaten adidasın ürünleri kalitesizmi bu kadar ve satış sonrası hizmetleri yokmu müşteri memnuniyetini düşünmüyorlarmı…BUNDAN SONRA ADİDASTAN İĞNE BİLE ALMAM SİZLERDE ALTRKEN BUNLARI AKLINIZA GETİRİN...
baba nike ya boş koyun adidasa...
YanıtlaSilsayın adidas en yetkili kişilerine,kaliteli hizmetinizin temsilcisi olan bayilerinizin en az sizler kadar değerli ve kaliteli olması yada olmaya çalışmaları gerekirken ne yazıkki kapı önüne bile konmayacak kalitede kişilerin çalıştığı bazı yerlerde seviyeyi düşürdüğünü bilmenizi isterim.adidas bir ailedir ve saygı hoşgörü güleryüz önemli unsurlardır diye düşünüyorum.kalitenin yanında...samsun çiftlik şubede kasada duran şef olduğunu sandığım tosun yavrusu .....bir bayan ukala ukala ortalarda gezerek insanlarla ukala ca bir iletişim içerisinde bulunmak sureti ile bir daha adidasa girmemenin zeminini hazırlamaktadır...haberiniz ola saygı lar.....
YanıtlaSilmerhaba eski adidas pure energy erkek parfumunun yeni serisinin hangisi oldugunu bilen var mı yazarsanız cok makbule gecer tesekkurler
YanıtlaSilarkadaslar adıdastan aldıgm ayakkabı 25 gun sonra acılma yaptı ancak kullanım hatası denılıp gerı gonderdıler sıze onerım tuketıcıye basvurun davayı kazanırsnız
YanıtlaSil2 aylık kramponum ıdmanlarda dahi giymedım sadece maclarda gıydım ve acıldı benım hatam oldugu söylenip garantıden faydalanamadım.böyle sacmalık olmaz.adidastan nefret ediyorum bu olayı da herkese anlatacagım
YanıtlaSilbnm adidas samoa 143 tly aldım 1 ay geçmeden an topuk tarafında deri atmaya başladı bencede adidasa verdigim para boşuna gitii.
YanıtlaSilsayın adidas yetkilileri ben size KONYA dan yazıyorum kamu kuruluşunda çalışan bir memur'um sizin konya M1 de ki mazanızdan oğluma geç vakit bir ayakkabı aldım ve onuertesi güngiğdi ve yine akşam gevakit ayakkabısını içeri alır iken sağ ağakkabının arka tarafında özür olduğunu gördük yani defolu idi ertesi gün faturaları ile mağzanıza giderek durumu anlattık bize geri alamıyacaklarını ve bunu bizim giğmemiden kaynaklandığını söyleyerek bir sürü mazeret uydurdular ısrarım üzerine ayakkabıyıbırakın garantiye gönderelim ama 4 haftadan önce sonuçlanmaz siz bilirsiniz denildi 19.06.2011 üniverst.iamtahına gireceği için ayakkabıyı alrak geri döndük sizin kalitenize ve müşteri anlayışına sığmayan bu tutumu protosto ediyorum,tanıdığım ve akraba çevremede adidas almamaları için uyaracağım saygılarımla
YanıtlaSil08.04.2011 tarihinde İzmir Karşıyaka yalı mağazasından 918800 fatura nosu ve 158.00 Tlye ayakkabı satın aldım.ayakkabının ön tarafındaki açılmadan dolayı 28.05.2011 tarihinde mağazaya başvurdum.Tüketici ürün inceleme kabul formu tanzim ederek (Takip No:90135)ayakkabıyı teslim ettim.23.06.2011 tarihinde mağaza görevlisi ile yapmış olduğum telefon görüşmesinde ayakkabının henüz gelmediğini ancak yapmış olduğu kontrolde ayakkabının kullanım hatasından dolayı ürünün tarafıma iade edileceği bildirilmiştir.ADİDAS gibi bir dünya markasına yakışmayacak tutumunuzu kınıyorum.ben 48 yaşındayım ve ayakkabıyı özenle giyiyorum 40 gün gibi kısa sürede yırtılan ayakkabı için kullanım hatası denilmesi kelimesinin kullanılmasını koskoca firmanıza yakıştıramadım.ben eşim ve çocuklarımla yıllardır ADİDAS marka ayakkabılarınızı kullanıyoruz,bundan böyle ne yapacağıma yazdığım yorumu değerlendirip tarafıma döndükten sonra karar vereceğim
YanıtlaSilBEN 55 YAŞINDAYIM ANTALYA BOYNERDEN 6 AY ÖNCE AYAKKABI ALDIM AYAKKABIYI 3 AY GİYMEDEN TABANLARI ÇÖKTÜ VE AYAKLARIMIN ARKASINDA FELAKET AĞRI YAPMAYA BAŞLADI FATURASINI UZUN SÜRE BULAMADIĞIMDAN MAĞAZAYA VERMEM GECİKTİ BEN BU AYAKKABILARI SÜREKLİ GİYMEDİM YÜRÜRKEN GİYDİM BANA SONUÇ OLARAK OLUMSUZ YANIT GELDİ BİR DAHA ADİDAS ALMAYACAĞIM VE ALMAK İSTEYENEDE ENGEL OLACAĞIM BEN EMEKLİYİM 3 AYDA BİR 150 TL. VEREMİYECEĞİM TAKİP NOSU G 22596 ARTİCLE
YanıtlaSilBİR KAÇ CÜMLEYLE ADİ-DASI-N TÜM YÖNETİCİLERİNE YAZIKLAR OLSUN
YanıtlaSilwww.nike.com.tr de çok ucuz modelleri satıyor piyasada.
YanıtlaSil14/09/10 tarihinde aldığım kışlık ayakkabıda 2 ay içinde sağ tarak kısmında dikişlerde patlama oldu.Bayrampaşa flo'dan aldığım için mağazaya götürdüm.İki üç kere gitmeme rağmen mağzeret olarak fişimin olmamasından dolayı kabul edemiyeceklerini söylediler fakat ben ayakkabıyı 10 ay taksitle kredi kartınla almıştım.Bu yaz adidasın çok saygın bir mağazasından bir ayakkabı daha aldım.Oradaki yetkililere anlattığımda 1 yıl içinde aldığım mağazada hakkımın saklı olduğunu söylediler.6/09/2011 gittiğimde müşteri hizmetleri ısrarcı bir tavırla şikayet dilekçemi vermeyi kabul etmedi ama sonunda dilekçeyi yazdırdık.Bana bir ay içinde haber geliceğini söylediler.1 hafta içinde ürünümüzün geldiğini ve kabul edilmediğini söyledni.Adidas'tan gereğinin yapılmasını istiyorum.TAKİP NOSU: G 95694 BAYRAMPAŞA/FLO
YanıtlaSilSayın yetkili;
YanıtlaSilBen Antalyada yaşıyorum ve sizin mağazanız olan Konyaaltındaki Dds şubenize birdaha asla ürününüzü almiyacağımı söyleyerek sizden aldığım son ürünü oraya bıraktım....
Adidasın draga modeliyle ilgili bir sıkıntım olduğunu ve grantiye gitmesini istediğimi söyledim fakat ben ürünün fişini kaybettiğim için bankamdan o tarihteki alışveriş listemi çıkarttım ve sizin ürününüzü mağazanızdan aldığımı ıspatladım. Mağazanızın çalışanları bunu kabul edemiyeceklerini söyleyince çok şaşırdım ve İstanbuldaki merkezinizi aradım ordan Tuğba Hanımla konuştum oda bana aynı şeyi söyleyince kendimi kötü hissettim ( sanki ben ayakkabıyı satın almammışımda çalmışım ) bunun nekadar saçma olduğunu söyledim ve çalışanınızın bana tepkisi o sizin fikriniz demek oldu ( Markanızı çok iyi temsil ediyosunuz ürününüzün arkadasında . müşteriyi suçlayarak duruyorsunuz pes doğrusu....!)
Bu yaşadığım üzücü olay karşısında aldığım ürününüzü mağzanızda bırakınca tekrar elemanınızın tepkisi bana '' geri gelirseniz bu ürünü çöpte bulursunuz demek oldu''
İnanın benim markanıza karşı ve sizi temsil eden elemanlara karşı en ufak bir güvenim kalmadı.
Bu yaşadığım sıkıntıyı sizinle paylaşmak istedim ve bu sadece sizinlede kalmicaktır.
çevremdeki her insana sosyal paylaşım sitelerinide kullanarak ADİDAS ı kötüleceğime söz verdim .
gerçekten yazıklar olsun.
Markanız da , sizden aldğım son ürün gibi dayanıksız olsun umarım.
iyi çalışmalar...
çok kötü firma ayakkabılar götü bandırmada adidastan internetten alışveriş yapmaktan dah agüüzle
YanıtlaSilIzmir agoradan aldigim adidas ayakkabinin biri haki yeşil biri siyah cikti ayni gün geri goturmus olmama ragmen ayni ayakkabinin numarasi olmadigi yerine baska yakkabilar almamiz gerektigi soylendi para iadesi talep etmeme ragmen talebim olumsuz sonuclandi degisimden aldigim ayakkabi magazadan eve gidene kadar yanlardan patlama yapti dikisleri sokuldu bir gun sonra iadesi icin gittigimde servise gidecegini soylediler servise giden ayakkabi 25 gun sonra geldi ve hic bir islem yapilmadan hatta ayakkabi kullanilamaz hale getirilmis sekilde geldi verdigim 700 lira zehir zikkim olsun allah hepsinin belasini versin adidas mi bundan sonra bedava dagitim yapacak gidersem serefsizim ne kalitesi ne musteri hizmetleri nede calisan personeli bes para etmez son aldigim adidas oldu ve gerek ben gerekse cevremde hic kimsenn adidasa gitmemesi icin elimden geleni yapacagim ALLAH BELASINI VERSIN ADIDASIN
YanıtlaSil