Setrems Giyim Modelleri Setrems Tesettür Giyim

www.setrems.com.tr internet sitesi
Setrems Bayan Giyim Ürünleri Setrems Pardüsü Setrems eşarp Modelleri

Setre tesktil Bayan Giyim Ürünleri

Setrems Giyim Yaz Modası yazlık setrems 2010 giyim Modelleri

Yeni sezon Setrems 2011Kreasyonu Setrems Abiye Modelleri

Setrems etek modelleri setrems Tunik modelleri Setrems Yüzük Çanta Ayakkabı modelleri

Setrems Giyim Tunik Modelleri Kırmızı Tunik Pardüsü Tipi modeli

Yeni Sezon setrems giyim modelleri ile karşınızdayız En güzel ve En çok satılan setrems pardesü Çeşitlerini sizlere vermekle benimde zevkimi ortaya koydum inanıyorumki zevkimi sizlerde beğeneceksiniz. Setrems pardesü modelleri ve Fiyatları oldukca ucuz en yakın tesettür giyim satan ankara veya istanbul da yaşıyorsanız tesettür giyim min önçüsü SETREMS GİYİM mağzası na uğramanızı ve fiyat ve moda bakımından en iyi ürünleri sizlerinde görmenizi tavsiye ederim. Setrems giyim internet sitesi ise www.setrems.com.tr adresidir isteyen ziyaret edebilir ve Yeni ürün Kataloğunu görebilir. Hadi kalın sağlıcakla. :)

Yorumlar

  1. harika modeller i teşekürler :)

    YanıtlaSil
  2. setrems giyim olarak setrems tesettür ve Setrems pardesü çeşitlerini çok beğeniyorum. Ama
    tesettür giyim denince akla tekbir ekol aker geliyor ama en kalıtelisi tekbir giyim ürünler bence...

    YanıtlaSil
  3. tekbirden asla birşey almam yeminliyim ama setrems bir numara

    YanıtlaSil
  4. setrems giyim en çok setrems tesettür setrems pardesü satıyor amam tesettür giyim tekbir , ekol ve aker giyim kadar kaliteli değil. tekbir giyim de tavsiyemdir sizlere.

    YanıtlaSil
  5. en iyi tekbir sonra aker başörtü olarak da armine

    YanıtlaSil
  6. tekbir sadece ün yapmis kesinlikle iyi ürünleri yok ....

    YanıtlaSil
  7. setrems tesettür giyim yaz modelleri çıktımı yoksa hala kış modellerimi satılyor.

    YanıtlaSil
  8. setrems bencede bir numara:)

    YanıtlaSil
  9. setremsi beğenmedim pardesü aldım iki yıkamada bozardı ve satın aldığım yer değişim yapmıyo bi daha asla bu markayı almam vede tavsiye etmem

    YanıtlaSil
  10. strems den bir kere problem yaşadım aldığım ürünü dikişleri dahil hizmetlerinide beğenmememe rağmen bir kez daha kıyıp paraya yeni bir kıyafet daha aldım fakat ilk giymemde eteklerin pili dikişleri açıldı ikinci giymede fermuarı bozuldu ve 3. giymemde artık astarıda yırtıldı ve götürdüm fabrikaya gönderildi sözde yapılmış!!! verdiğim hali bile daha iyiydi desem yeridir.. sözde kaliteli ürün alıyoruz marka alıyoruz nerde firma sahipleri çıksın karşımıza da gösterelim şu meşhur markalarının dikişlerini bakalım eşleri giyermi bu şekilde dikişli bir kıyafeti merak ediyorum.götüreceğim o eteği vereceğim ne yaparlarsa yapsınlar firmadan da bu yazıyı okuyan olursa bir zahmet bana dönsünler tabi o cesaretleri varsa ....

    YanıtlaSil
  11. neden istanbulda şubesi yok.bu kadar güzel modelleri olan bir firmanın istanbul gibi bir şehirde olmaması abes

    YanıtlaSil
  12. setrems 2012 tesettür modelleri birbirinden şık gerçekten. setrems etek modelleri setrems giyim min en favori ürünü olduğunu duydum amam setrems giyim modelleri arasında setrems pardesü çeşitlerinide es geçmeyin derim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder