Vans Converse Tipi Bayan Ayakkabıları vans Ayakkabı Modelleri

Vans Ayakkabı Markasının internet sitesi www.Vans.com.tr dir Vans Ayakkabıları fiyatları ve modellerini bulacaksınız.

Vans Convers Ayakkabı modeli

Vans Erkek ayakkabı modelleri ve fiyatı 75 tl

Bayan Vans Ayakkabıları

Vans yazlık ayakabı çeşitleri

Vans Ayakkabı Modelleri ve fiyatları 85 tl

Vans Çocuk Ayakkabı Modelleri

Vans 2010 senesinde çok renkli ve farlı tarzlarda ayakkabılar ürettiğinden benim en çok hoşuma giden modeli 2 sıradaki olmuştur. Vans Ayakkabı resimlerine bakarken çocukluğumu hatırladım bu tür ayakkabılardan hep almak istemişimdir fakat param yetmediği icin fiyatı da biraz pahalı geldiği için alamamıştım fakat şimdi fiyatları hem ucuz hemde 2 tane kendime aldım değişik değişik ve sağlıklıca ayaklarıma giyiyorum Vans ayakkabılarımı. sizlerede tavsiye ederim Vans ayakkabılardan bir tane almanızı.

Yorumlar

  1. 2010 wans ayakkabıları çok tatlı ya.

    YanıtlaSil
  2. vans tan bı model beyendım nasıl alabılıorm

    YanıtlaSil

Yorum Gönder