Nike Spor Atlet Modelleri Nike İç Çamaşırları

www.nike.com.tr dede bulabileceğiniz Nike Giyim Spor Ürünleri olan Nike Esofman üstü ve nike atlet modellerin ile birlikte nike şort çeşitleri hakkında ürün resimleri ve fiyatları nı sizlerle paylaşıyorum.

Nike uzun kollu bayan Fitness ve Egzersiz kıyafet modeli fiyat 85 tl

Nike Erkek forma üstü modeli fiyatları 75 tl.

Nike Atletizm kıyafet modelleri fiyatı 175 tl

Nike sıfır kollu spor atlet modelleri 50 lira

Nike pembe spor atlet modeli 55 lira

Nike kırmızı beyaz o kollu kısa atlet modeli

Nike bayan Spor atlet örneği

Nike Şort Modeli

Sevgili Yenimoda.blogspot.com blog ziyaretcilerim, Takım Sporları olan Voleybol, Basketbol ve Futbol oyunları Ekipman ve gereçleri satan firmaların başında ünlü Nike firması gelmektedir yeni sezonda bir çok spor kulübüne sponsorlukta yapan nike firması kaliteli spor giyim çeşitleri ile piyasanın en fazla satış yapan markaların başındadır. Benim Masa Tenisi fobim oldugundan kendime rahat bir atlet tarzı spor üst giyim almak için uzun araştırma yaptım, en çok ni firmasında ilgili sporların kıyafetlerine rastladım. özellikle ; Badminton, Yüzme, Squash ve Tenis kıyafetleri gerçekten görmeye değerdi. ilk önce kendime bir tane nike çanta aldım ve nike spor ayakkabı aldım fakat nike eşofman almak istediğimde ise param azaldığından ucuz modellere bakmaya karar vermiştimki karşıma kısa ilk resimde gördüğüm uzun kollu eşofman üstü gibi olan tşört e rastladım ve fiyatıda uygun olduğundan kendime 1 takım aldım, epeyce para harcadım amam tam istediğim gibi bir spor giyim tarzım oldu. Sizlere tavsiyem nike ayakkabıları satışı yapan mağza adreslerine mutlaka uğrayıp, kendinize spor kıyafetleri bakmanız dır. :)

Yorumlar

  1. marka iç giyim palaı geliyor bana bence sıradan bi iççamaşırı giysek daha iyi gibi sanki.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder