Özdilek Online Satış Sitesi www-shop-ozdilek-com-tr

Özdilek ev tekstili havlu bornoz yatak odası takımları nevresim Yüz havlusu ve ev dekorasyonu ürünlerinde yepyeni bir online satış sitesi kuruldu daha önce www.ozdilek.com.tr olarak tanıtım yapan özdilek firması shop.ozdilek.com.tr adresi ile satışına başladı ayrıca özdilek kampanyası olarak ta 50 tl lik alışveriş yapana Kargo da bedava kaçırmayın hadi havlularınızı yenileyin arkadaşlar. Yenimoda.blogspot.com blogumda begendiğim Ozdilek ev dekorasyonu ürünlerinde benim beğendigim ürün Ozdilek online siparis sitesinde göremedim ama showrum olan Afyon ilindeki dinmenme tesislerinde görmüştüm. Ozdilek web sitesi tanıtımı yaparken bende kendime Çehizlik olarak Özdilek Alışveriş internet sitesinden bir tane Havlu seti ve Bir tanede Bornoz takımı aldım, gelsin bunlar hakkındaki görüşlerimi sizlerle yorumlarda paylaşırım inşallah.

Ozdilek Dekorasyon Bonyo Takımları

Ozdilek shop online Bornoz takımları bay bayan için.

Ozdilek katalog ürünlerinden Nevresim takımı fiyatı 142 tl

Çocuk odası Takımı Özdilek Kalitesiyle

Özdilek Yatak odası Takımı

Özdilek Bornoz Takımları fiyatı 99,95 Tl.

Özdilek Havlu Fiyatları 9,5 TL

Özdilek Banyo Havlusu Cehizlikte olabilir 8,9. Lira

Özdilek Havlu Takımları fiyatı 7,75 TL

Yorumlar

  1. Afyonkarahisardaki özdilekte bi sucuk yedik harika idi arkadaşlar bide alışveriş yaptık ordaki yerde.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder