Afgan Örgü Modelleri afgan örgüleri Örnekleri

Afgan örgüleri modelleri resimli örnekleri

Afgan işi örgü battaniye modelleri

Tığ isi Afgan Battaniye Örnekleri güllü

Püsküllü afgan örgü bebek battaniyesi modeli

Afgan bayanların ördüğü battaniye modelleri

En şık Afgan yatak örtüsü modeli

Afgan örgü modelleri merakım Afkanistan dan gelen bir bayan ablamızın sayesinde oldu. Eşi türkiyede çalışmasından dolayı kendisiye Ankara gazi üniversitesinde öğrenim görüyor ve kendisi komumuz oluyor, akşam çay sohbetlerinde YENİ ÖRGÜ DANTEL AFGAN MODELİ diye bir tabir kullandı ve beni epeycede şaşırttı bende nasıl örülüyor yapılış nasıldır sorusunu sordum hemem evlerine giderek Afgan örgü Motifleri dolusu bir bohca getirdi ve içinden renkgarenk dantel havlu kenarı örnekleri lif örnekleri oda takımı örneklerini sanki bir sergi acıyor edası ile kanepenin üzerine dizdi. Ben bunların en kolay örülen Dantel Örgü örneği hangisi dediğimde hepsinin çok kolay olduğunu ve en ünlü örgüişi nin Afgan battaniyeleri olduğunu söylemesi ile bu güzel örnekleri www.yenimoda.bolgspot.com ziyaretcilerim için derledim, Aslında çocuk kazak ve hırka modelleri vardı içlerinde ama fotograf makinam arızalı olduğu için onların resimlerini çekemedim, ama inşallah sizlere örgü MoDelleri beBek örgüleri DaNtel Örnekleri ni bundan sonraki konularda sizlerle paylaşacağım. bu hafta değişik yörelere ait örgü modelleri örnek resimlerini sizlerlel paylaşacağım inşallah... afkan örgüler ile başlamış olduk bu haftaya hadi hayırlısı. kiss... :)

Yorumlar

  1. uzak doğu elörğü çeşitleri gerçekten görmeye değer. hepside birbirinden şık ve güzel.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder