Ajur Örnekleri ve Ajur Örgüler den oluşan elişleri

En yeni şık ajurlu Örgü MoDelleri

Anlatimli ajurlu örgü bolero modelleri

ajurlu örgü modeli (bayan yelek)

Ajurlu örgü örnekleri (Turuncu renkli hırka Örneği)

ajurlu örgü modelleri (Yeşil Yelek Modeli)

Bu gece beyaz ajurlu Örgü Bolero Modeli ve Yapılışı hakkında kısa bir bilgi vermek istiyorum arkadaşlar. www.yenimoda.blogspot.com sitemizde acıklamalı ajurlu hırka modeli olan kalın şiş ile örülmüş boncuklu ile de süslenmiş olan ajurlu örgü çeşitleri değişik renklerle yapılmış çok güzel bayanlar için hırka kazak ve yelek modelleri resimli olarak sizlere sunuyorum. en kolay ajurlu örgü teknikleri kalın ip ve şiş ile örülen türleri dir. Burada bulunan ajurlu örgüler beni en çok beğendiğim ajurlu örnek resimleri dir, sizlerinde elinizde bulunan ajurlu örnekler var ise lütfen bana bildiriniz burdan yalınlayalım... :)

Yorumlar

  1. bayan ajur örgü kazakları satan bir mağaza biliyormusunuz arkadaşlar uzun zamandır almak isteyipte alamadığım yeni kazak en son resimdeki kazak satan bir yer bulsam hemen alacağım.

    YanıtlaSil
  2. semahat lahna29 Mart 2012 23:33

    ajurlu örgü modellerini çok begendim.bunların anlatımı yok mu ,kendim için örecegim.teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder