Yeni Sezon Gelinlik modelleri

Yeni sezonda Yeni çıkan Gelinlik Modellerinden en güzel gelinlik örnekleri ni begeninize sunuyorum.

Beyaz dolgulu Gelin Çiçek Modeli

Sırtı açık yeni Gelinlik Modelleri

Harika gelinlik modelleri yeni sezonun

2011 yeni gelinlik modelleri omuzrarı açık

2011 avrupa gelinlik resimleri en şık

2011 avrupa gelinlik modelleri resimi

Moda 2011 gelinlik haberlerini incelerken avrupada ve türkiyede 2011 gelinlik modelleri tarz olarak çok farklı desen ve stillerde çıkmış. uzun süredir bloguma giremiyordum türkiyeden erişimin kısıtlanması nedeni ile (Hala da giremiyorumda) o yüzden moda gelinlikleri takip edemiyordum. Bugun en güzel gelinlik hangisi diye bir araştırma yapıyım dedim tülleri olmayan ve tesettüre uygun olmayan Gelinlik markaları nın en seçkin çeşitlerini derledim beğim çok hoşuma gitti umarım sizlerde beğenirsiniz.

Yorumlar